Porządkowy
Administratorus
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Góra
|
Wysłany: Sob 16:44, 29 Wrz 2007 Temat postu: Regulamin Forum wersja 1.1 aktualizacja 31.01.2010 |
|
|
Regulamin forum internetowego www.czternascie.fora.pl
1.Postanowienia ogólne
1.1. Forum „Czternastki” to miejsce dyskusji o Pieszej Pielgrzymce do Częstochowy i
Grupie 14.
1.2.Administratorzy oraz moderatorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane na forum przez osoby nie będące członkami redakcji.
2. Rejestracja nowych użytkowników
2.1 Rejestracja na forum jest darmowa.
2.2 Każda osoba może na forum zarejestrować się tylko jeden raz. Oznacza to, że może posiadać tylko jedno konto. Zakładanie i pisanie na forum na więcej niż jednym koncie przez tę samą osobę, będzie karane blokadą kont.
2.3 Rejestracja na forum odbywa się poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza.
2.4 W celu dokonania pełnej rejestracji użytkownik musi potwierdzić swoją rejestrację poprzez aktywację za pomocą otrzymanego e-maila.
3. Pisanie na forum
3.1 Na forum zabrania się używania słów powszechnie uznawanych za wulgarne i obraźliwe. Za łamanie obowiązku kultury dyskusji przyznawane będą ostrzeżenia, których konkretna ilość skutkuje zablokowaniem konta użytkownika.
3.2 Wszelkiego rodzaju wyrażenia, sformułowania oraz cytaty w językach obcych muszą być opatrzone tłumaczeniem na język polski.
3.3 Obowiązują zasady pisowni i gramatyki języka polskiego.
3.4 Zabrania się zamieszczania jakichkolwiek materiałów (teksty, grafika) nawiązujących do zakazanych prawnie ideologii.
3.5 Administracja oraz moderatorzy forum mają prawo do cenzurowania oraz poprawiania postów.
3.6 Administracja zastrzega sobie prawo do kasowania starych i nieaktualnych tematów na forum, w szczególności w dziale: „Na każdy temat”.
4. Użytkownicy forum
4.1 Użytkownicy mają:
4.2.1 Możliwość czytania tematów i wypowiadania się w nich.
4.2.2 Możliwość założenia nowego tematu na forum.
4.1.3 Obowiązek kulturalnego wyrażania swych opinii.
4.1.4 Obowiązek szanowania innych użytkowników forum oraz godności człowieka.
5. Moderacja i administracja
5.1 W składzie moderacji i administracji forum znajdują się użytkownicy, którzy dostali takie uprawnienia nadane przez administratora forum.
5.2 Uprawnienia moderatorów:
5.2.1 Usuwanie postów, które zostaną uznane za obraźliwe, niezgodne z prawem, znajdujące się w nieodpowiednim miejscu, zawierające błędy ortograficzne, pisane nie na temat.
5.2.2 Przenoszenie postów i tematów do innych działów.
5.2.3 Moderacja „ShoutBox-a”.
5.2.4 Nadawanie ostrzeżeń o wartości 1. O tym fakcie muszą powiadomić administratora odpowiedzialnego.
6. Postanowienia końcowe
6.1 Wszelkie niezauważone przez administratora błędy można zgłaszać na PW do
osób odpowiedzialnych za forum.
6.2 Każdy użytkownik ma prawo do zgłaszania zaniedbań i nadużyć wynikających z pracy osób odpowiedzialny za forum.
6.3 Ostateczne podejmowanie wszelkich decyzji należy do Administratora forum
6.4 Administracja forum zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
6.5 Niniejszy regulamin wchodzi w życie w dniu publikacji tj. 29 września 2007
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Porządkowy dnia Nie 15:35, 31 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|